Sidor

tisdag 20 mars 2018

Buzzador - Nutrilett shakedryck

I samarbete med Buzzador. 

Jag har tidigare inte varit ett fan av, vad jag kallar "bantningsprodukter" och därför var det kul att få testa Nutrilett Shakedryck med smaken Blueberry Acai & Almond. Jag hade den med mig en dag då jag visste att det inte fanns tid för att äta lunch. Jag drack då shaken och tyckte att smaken inte var jättegod men jag höll mig mätt väldigt länge. Det var som sagt kul att testa produkten men det är ingen produkt jag kommer köpa regelbundet eftersom jag är lite anti dessa produkter. För att sammanfatta så blir det minus på smaken och plus för smidig förpackning och att jag höll mig mätt väldigt länge. Jag var tydligen också så hungrig att jag glömde ta en bild på produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar