Sidor

onsdag 13 november 2013

Promenad till dagis.

Två dagar av tre, måndag och onsdag, har vi promenerat till dagis. Inte Hugo, han får sitta i vagn, men Tor och jag. Det var första gången Tor gick till dagis och det var han själv som i söndags kväll föreslog det. Det har tagit ca 40 minuter båda dagarna och inte ett enda klagomål på att han är trött i benen eller liknande. Hoppas på att detta håller i sig för det är riktigt skönt att ta en promenad på morgonen.

När jag lämnat grabbarna på dagis tar jag på mig mina hörlurar och kan bara njuta av precis vilken musik eller podd jag vill.

Idag ska vi testa göra kalvstek för första gången. Vi gjorde ett klipp på Coop när vi handlade förra veckan. Jag får återkomma med resultat.

Ha en trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar