Sidor

fredag 18 april 2014

Påskharens ledtrådar klara!

Jag har ikväll gjort klar morgondagens ledtrådar som Tor och Hugo ska få imorgon efter frukost. Det är egentligen jag som kommer att låtsas hitta den första när jag drar upp persiennen. Jag har nämligen tejpat den första på fönstret i vardagsrummet. Här nedan kan ni se resterande ledtrådar som nu ligger gömda.

Jag har minnen från när jag var yngre och själv fick ledtrådar av påskharen. Ett särskilt minne jag har är när jag var med min moster och kusin upp till Norrland och då hade min moster gömt ledtrådar som jag och min kusin sprang runt och letade efter. En klar succé, speciellt den som var gömd inne på utedasset.Tack till moster Nettan för det minnet, det lever kvar ännu!

Påskharens ledtrådar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar