Sidor

måndag 26 maj 2014

Smaktest av McVitie's Digestive Cheesecake Creams

Jag fick chansen att göra ett smaktest för dessa kakor blev jag väldigt glad eftersom jag tycker mycket om kakor. Paketet med kakorna kom hem och jag hade med mig dessa på en utflykt som jag gjorde med mina barn och sambo, även barnens kompisars föräldrar fick smaka kakorna. Jag tog en tugga på den som skulle smaka vanilj, och blev besviken. Det enda kakan smakade var vanliga digestivekex. Jag tog en kaka som skulle smaka citron, den smakade mer men fortfarande tog smaken från digestive över. Jag tycker att dessa kakor inte var någon höjdare och dem andra som fick smaka kakorna tyckte detsamma. Tyvärr kommer jag inte köpa dessa kakor igen, då jag hellre köper digestivekex och äter med goda ostar på eller med smör och ost till en kopp te.

Höga förhoppningar som sprack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar