Sidor

tisdag 5 juli 2016

Smartsontest av Salakis salladsost

Jag blev för en tid sedan testpilot av Salakis salladsost och nu har jag och familjen hunnit testa den. Vi åt den dock inte till sallad utan vi hade den till tortelini och en tomatsås. Jag tyckte att den passade bra till tortelini och osten var krämigare än den osten av ett annat varumärke som vi i vanliga fall brukar köpa. Jimmy tyckte också att den var god men Tor som i vanliga fall brukar tycka om fetaost tyckte inte att denna var så god.


Tortelini med tomatsås och Salakis salladsost.
Jag kommer inte ihåg vad den kostade i jämförelse med andra märken men ska jag ha salladsost eller fetaost som jag kommer kalla det så kan jag gärna köpa Salakis salladsost fler gånger.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar