Sidor

lördag 29 april 2017

Buzzador - Grumme Vips städservetter

Jag har testat Grumme Vips städservetter. Innan jag fick hem dessa städservetter hade jag ingen aning om att produkten fanns. Jag brukar använda mig av en disktrasa om jag i detta fallet ska städa rent spisen. Det kan vara anledningen till att jag inte uppmärksammat produkten i butik.

Grumme Vips Städservetter. 100% komposterbar.
Synd att jag inte har någon kompost, annars hade jag slängt
de använda servetterna där.

Jag testade produkten på spisen som under tillagningen av middagen blivit smutsig. Det var ett ypperligt tillfälle för mig att testa servetterna som var till för just kök. Förpackningen var lätt att öppna och servetterna luktade gott när jag öppnade förpackningen.

Innan rengöring.


När jag började skrubbandet insåg jag snabbt att det tog längre tid att få bort smutsen än om jag hade använt mig av en helt vanlig disktrasa. En disktrasa kan man variera hur blöt man vill ha den och det krävs ibland att det ska vara ganska blött i jämfört med Grummes städservetter.

Efter rengöring.

Fördelar:
Luktade godare än en disktrasa
Snabbt att bara ta en servett för att torka bort lätta fläckar.
Delbara för att kunna variera hur stor servett man behöver.

Nackdelar:
Inte lika ekonomiskt, en förpackning för ca 39:-
Torra i jämförelse med en disktrasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar