Sidor

fredag 28 april 2017

Smartsontest av Jordan barntandkräm

Jag, eller snarare Tor har denna gång fått chansen att testa Jordans barntandkräm via Smartson. Han har tyckt att det varit kul och jag ställde idag lite frågor om vad han tyckt om tandkrämen. Svaren jag fick vara bara positiva. Han tyckte att smaken var god och att det var en fin förpackning.

Som förälder håller jag med om att förpackningen är fin, färgglad och passar oavsett kön. Det jag kan tycka är något negativt är att jag tycker att en tandkräm för barn i åldern 6-12 år ska ha en mild mintsmak för att vänja barnen med att all tandkräm för vuxna har en smak av mint.

I stort är både jag som förälder nöjd och Tor tyckte att det var roligt att få testa något nytt i jakten mot tandtrollen. Jakten tror jag vi vann för övrigt!

En nöjd kille som tyckte att tandkrämen smakade bra och förpackningen var fin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar